Summa sidvisningar

lördag 1 juli 2017

Sol, vind och vatten...och jäkligt varmt ....


Morgonen startade inte bra, då jag var tvungen att vara kvar längre på jobbet....var dödligt trött 😔
Det löste sig dock ganska så snabbt.
Sömnen lös med sin frånvaro när jag kom hem, kroppen hade ju tidigare gått in i "vila", men jag var tvungen att göra morgonarbetet eftersom jag inte blev avlöst.
Detta gjorde ju givetvis att jag hann gå upp i varv igen, därför svårt att somna.
När jag väl hade somnat så vaknade jag efter ca 1 tim och behövde gå på toa.
Vinglade iväg värre än en alkoholintox och rev på min väg mot toan ner en tavla från väggen.
Sen snubblade jag över min cykelkorg, givetvis med lilltån in i en kant 😢
Det enda jag kunde tänka var: Hur ska denna dag sluta?!

Somnade iaf om, sov gott och ganska länge.
Vaknade utsövd och kände ett behov av att fara och springa.
Såhär i efterhand kan jag nog tycka att det var en dålig idé med tanke på den värme som var just då.
Men jag sprang på, hela 9 km, vilket jag är nöjd med 😊


När jag kom hem så hade jag så tur att tvättstugan var ledig.
Har hunnit med att tvätta 3 maskiner (förra veckan var ju tvättstugan trasig), så imorgon när jag har min bokade tid så behöver jag förhoppningsvis inte vara där hela kvällen innan jag ska iväg och jobba.

Nu återstår middag och lite fix innan det är dags att bege sig mot inkomstkällan.
Känns inte helt okey, då jag oxå skulle vilja sitta i solen och dricka en kall öl, men that´s life 😀

Ha en trevlig afton!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar