Summa sidvisningar

måndag 10 juli 2017

Och där kom regnet.....

Igår visade väderappen på en regnig fm medans em skulle klarna upp och ge lite sol.
Nu visar det sig att det blev nästan helt tvärt om 😏
Nu kom regnet, och ganska så rejält.
Utanför mig springer människor förbi för att söka skydd.
Hela dagen har det känts som att det låg åska i luften, mitt huvud har "varnat" för det, men ingenting mer än några regndroppar.

Tidigt i morse åkte jag mot Luleå för att lämna av äldsta grabben som skulle ut och resa (igen).
Tog sen en sväng på Storheden för att köpa lite som jag inte visste att jag behövde 😊


Väl hemma igen, och efter lunchen, så begav jag mig ut på min löprunda.
Dagens "schemalagda aktivitet" var att springa 5 km så snabbt jag kunde, och fort gick det 😀
Hela passet i sig blev väldigt bra, så jag är nöjd.


Nedan ser ni min tid på dessa 5 km (som blev något mindre då jag glömde kolla hur långt jag hade sprungit när jag startade registreringen).


Det tog ordentligt på krafterna att springa idag.
Det var väldigt varmt och kvalmigt.
Träningsklockan visade på 36 tim vila efter detta pass 😲


Efter flera nätter med dålig sömn, så känns det som att det inatt inte kommer att vara ett problem.
Om inte kl var så lite så skulle jag gärna gå och sova nu...men jag lägger mig och tittar på min serie i stället 😊


Ha en fin kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar