Summa sidvisningar

söndag 23 juli 2017

Festival, festligheter och ett knä ur led.....


Det är flera dagar sen jag skrev något, jag har liksom samlat ihop helgen för att ha något att berätta om.

Det har ju  varit festivalhelg i helgen, Boden Alive, det har väl ingen missat?!

Det har bjudits på massor av aktiviteter, bla detta...snöskoter på vattnet 😏

Ser rätt häftigt ut, men inget jag själv skulle vilja prova.



Musik har det spelats, både i form av okända och kända förmågor.

På fredags kvällen så var jag och tittade på The Magnettes, wow vad bra de var!!!!

Lite Icona Pop över dem.



Minglade sen runt lite på området för att se om jag skulle träffa på någon jag kände, vilket jag naturligtvis gjorde.
Stannade kvar tills Erik Gadd började gnälla från scenen, då var det dags att bege sig hemåt.
Jag har aldrig gillat hans musik, och jag stod bara inte ut med det gnället som han framförde 😓

På lördag så åkte jag till min pappa i Morjärv.
Där skulle delar av släkten träffas för att ta del av grillbuffén som Restaurang Älvan serverade.....oj så gott det var!!!!



Väl hemkommen till Boden igen så åkte jag ner till festivalområdet för att titta på Legens of pop, med bla Andreas Wise, Nanne Grönvall och Fernando Fuentes.

De var väl helt okey, men inte mycket mer än så.



Nu på em har jag varit på äldsta sonens korpfotbollsmatch.
Tyvärr fick den ett abrupt slut för sonen då hans knä (åter igen) hoppade ur led 😔

Vad mer har jag då hunnit med denna helg???
Jo, jag har givetvis sprungit, blev 1 mil även denna gång.

Tyvärr har ju nu såna hemska blåsor under ena foten, så jag vet inte hur det blir med veckans löprundor 😏

Sen har jag ju givetvis passat på att ligga på balkongen de stunder solen har varit framme.
Har läst ut min bok, Häxan av Camilla Läckberg.
Har även hittat mig en ny bok som jag ska börja på ikväll, Färjan av Mats Strandberg.

Det jag nu ska roa mig med är att titta på veckans avsnitt av Orphan Black på Netflix, sen blir det sängen för min del.

Ha en fortsatt trevlig afton!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar