Summa sidvisningar

måndag 24 juli 2017

Äntligen lite sommar.....


Vaknade 04.40 i morse och kunde inte somna om.
Klev upp och såg att det var strålande sol och redan +16C
Åt min frukost och la mig sen på balkongen.
Där hann jag ligga i 3 tim innan det var så varmt så jag höll på storkna.

Bestämde mig för en cykeltur, i shorts och linne.
Det fick jag snabbt ångra.
För är det varmt och lä på min balkong, då innebär det att det är nordliga vindar där ute 😕
Jag hade ståpäls på hela kroppen!!!!

Men efter några snabba trampningar på cykeln så blev kroppen skapligt varm igen.


Den efterlängtade sommaren är äntligen här!!
Det måste man väl ändå medge, även om vindarna inte riktigt är med oss.

3 ggr idag har jag hunnit med att cykla, bara för att ha något att göra.
Har inte kunnat springa då mina fötter behöver hela från div skavanker.
13 km på cykel har det blivit.
Nu på den sista turen så var det riktigt härligt ute, tom vindarna var varma.




Nu har jag ränt färdigt för idag och ska lägga mig och läsa den bok jag påbörjade igår.
En bok som bara efter några sidor känns riktigt bra och spännande.

Imorgon är en ny dag med nya äventyr 😊

Ha en trevlig kväll!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar