Summa sidvisningar

tisdag 28 mars 2017

Vårvindar friska 287/365....


Våren i all sin glans, men hujeda mej vad kallt det är 😧
Det blåser ju genom märg och ben, och halkigt är det.
Nä, nu måste det bli lite varmare så man kan börja sitta på balkongen 😎

Dagens plan var att åka till Luleå, vilket jag gjorde, och före det så hann jag iväg och springa ett kortare pass.
Jag handlade inget i Luleå, är så stolt över mig själv 😊
Och inte handlade jag något på Team Sportia igår kväll heller 🙌


Väl hemma i Boden igen så tog jag kameran och stack iväg för att kolla om det hade kommit några svanar till bygden, och det hade det!!!!

Dagens middag bestod av fläskkorv, potatis och senapssås

Och lite efterrätt på det 😋
(ProPud har kommit som glass, klart det måste testas)

Det har varit full rulle hela dagen och nu känner jag mig ganska sliten.
Det blir ryggläge i soffan för att kolla lite Netflix innan det är dags att bädda ner sig.
Ha en trevlig afton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar