Summa sidvisningar

måndag 20 mars 2017

Så blev det måndag igen 279/365....


"If you ever think you have almost nothing,
remember to be thankful for the sun, the water, the earth, and all the love in you life.

You will soon realize that you acctually have almost everything".

Idag har det varit en ganska så lugn dag för mig.
Sprang ett pass i morse och tog ut mig så mycket så jag blev helt slut efteråt.
Var faktiskt tvungen att vila ordentligt när jag kom hem, kände mig så konstig i kroppen 😔

Mådde iaf mkt bättre efter vilan och har hunnit med att vara på biblioteket och sen även städat här hemma.

Provade även sitta på balkongen medans solen var framme, men det blåste åt "fel" håll och jag frös som en hund, hade svårt att få upp värmen igen efter det 😬

Gårdagens finalavslutning i Farmen och det sista avsnittet av "Innan vi dör", lämnade en tomhet efter sig som jag inte vet hur jag ska fylla 😕
Båda programmen var något jag såg fram emot, nu får jag försöka hitta något nytt att fördriva tiden med.
Såg förresten en väldigt bra film på Netflix igår, "Hummingbird"den kan jag verkligen rekommendera!!!!

I morgon börjar jag jobba igen efter en väldigt lång ledighet, jag längtar faktiskt till jobbet nu 😊

Nu tänkte jag kolla om jag hittar någon bra film på Netflix, förslag??

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar