Summa sidvisningar

fredag 3 mars 2017

Energikontot maxat 252/365....


Som så många andra (jag vet, för jag har sett det på Facebook) så har jag varit ute i dag i detta fantastiska väder 😎
Man vill helt enkel inte gå in så länge solen skiner.
Lite bitigt i kinderna var det när jag gick ut kl 07, men svetten lackade innan jag var hemma igen.
Det lovas liknande väder ända fram till tisdag, dessutom lite varmare....underbart!!


Jag var tvungen att gå in till slut, magen knorrade lite väl högt av missnöje.
När den var tyst igen så slog koman till, friskluft+mat gör en trött.
Jag la mig och läste en stund, och det var precis vad jag behövde.
Sen har jag fixat lite här hemma, plus att jag även idag har haft tvättstugan.
Passade på att hänga ut sängkläderna i den kyliga luften och bäddade sen rent.....mmmm vad vi ska sova gott i natt 😊





Nere på Kvarnängen står de fina snöskulpturerna som skolungdomarna har gjort...vilken kreativitet!!!!






Även i Stadsparken jobbas det på, dit ska jag försöka ta mig i morgon.



Dagens middag blev revbensspjäll i lergryta och potatismos

Jag får helt enkelt summera denna dag som en dag som har fyllt på energikontot till max 😀
I morgon är en annan dag, och då ska det fyllas på ytterligare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar