Summa sidvisningar

tisdag 21 mars 2017

All over the world 280/365....


Jepp, idag har vi rockat sockor över hela världen.
Det är ju world down syndrome day.
En dag då vi hyllar olikheter och slår att slag för alla människors lika värde och rättigheter.
En sån dag kan vi väl ha alla dagar.....efter de kriterierna lever iaf jag varje dag, även om jag inte tar på mig olika strumpor 💗
Men självklart är jag med och firar en dag som denna!!

Gustafs barnhem i Kenya 💗



Förutom detta så har jag varit på gymmet och sprungit.....överraskande, eller hur 😂

Sen har min dag varit väldigt lugn.
Vädret är ju inte det bästa.
Har ingen lust alls att gå på promenad när det inte finns något att fota, så jag har varit inne och läst, tittat på lite playprogram och sen sovit i flera timmar.
I natt går jag på igen efter en lång ledighet.
Nu ska det nötas kommungolv och skosulor i dryga 50 tim innan jag är ledig igen.....that´s life.

Men tiden går nog snabbt ändå.
Jag har 2 web-föreläsningar som jag ska lyssna igenom och sen svara på frågor.
Den ena är om autism och den andra har med min träning att göra.....båda ska bli väldigt intressanta och spännande att genomföra.
Sen lär det nog plöjas en och annan sida i den väldigt spännande bok jag läser just nu.
Handlar om en svensk kille som åker dit för knarksmuggling i Bolivia och även blir sittande i deras fängelse under många år......verklighetsbaserad.

Well, well...med det sagt så är det väl bara till att hoppa in i duschen och börja göra sig redo för jobbet.

Ha en trevlig afton!!

Mer kärlek åt folket 💗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar