Summa sidvisningar

fredag 31 mars 2017

Bråkig rygg och kramar 290/365....


I natt har jag, tack och lov, sovit ganska bra trots en värkande rygg.
Jag var bara tvungen att gå ut på promenad när vädret var så strålande.
Det går relativt bra att promenera, värst är det när jag ligger eller står stilla en stund.

Vid Sundsbron så hade 2 svanar stannat till.

Det är otroligt halkigt och knöligt nu.
Var tvungen att vända och gå hem och ta på mig mina icebugs, jag var rädd att om jag skulle halka till så skulle nog ryggen gå av 😔
Men med de skorna så gick hela promenaden galant!

Jag undrar hur länge det dröjer till våren är här på riktigt, det känns som att den är väldigt sen i år?
I fjol vid denna tid så fotade jag massor av "vårtecken", och det var mycket mindre snö.
Nu känns det som att allt bara har frusit fast och enligt väderprognosen så ska det fortsätta att vara kallt på nätterna ett tag till.


Idag kom den stora sonen så äntligen på besök och jag fick krama honom riktigt ordentligt....kändes så himla skönt att få se honom och veta att han är okej 💗
Givetvis så blev det fredagsmys!!
Fläskfilégryta och färsk pasta

Nu har han gått hem och det är så tyst här hemma 😔
Men jag tänker fortsätta fredagsmysa en stund till....lite snarra (jag som nästan aldrig äter, eller ens har hemma, godis) och Netflix

Ha en härlig kväll!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar