Summa sidvisningar

onsdag 22 mars 2017

Så många mil så många år 281/365....

Har som vanligt haft en väldigt lugn natt.
Har hunnit med att göra min web-föreläsning om Autism och fick mitt diplom 😊

Har även kollat på några olika playprogram, bla Paradise Hotel.
De är ju som de blev de där 😁
"Blindtarmen....ja, det kanske har något med synen att göra" 😂
Det är liksom den nivån på människorna där inne....ska man skratta eller gråta?!
Men det är underhållande iaf 😜

Eftersom jag har svårt att äta på nätterna så har jag varit tvungen att prova mig fram lite.
Gick ju ner så mycket i vikt förra omgången jag jobbade natt eftersom jag missade en hel del kaloriintag varje dygn, men tränade ändå på samma nivå.
En av sakerna jag har lyckats att äta på natten är proteinpudding.
Nu har jag hittat en ny variant/leverantör (har ju annars ätit ProPud) och den var riktigt god, dessutom billigare.

Efter att ha sovit riktigt gott idag så tog jag mig an tvättstugan på em.
Har tom hunnit tvätta upp lite vinterkläder, för de tänker jag banne mig inte använda mer denna säsong...så det så!!!
Nu får det helt enkelt bli varmare, det har jag bestämt 😀

Upptäckte idag, på min vitaminburk, en text som gjorde mig lite förvirrad.
"Passar även för kvinnor som vill bli gravida" (jag äter ju dessa pga mitt aktiva liv, men de som rekommenderade dessa kanske menade ett annat sorts aktivt liv 😂 )
Men det vill ju inte jag!!!!
Är de nåt sorts hjälpmedel??
Bör jag sluta med dessa?? 😲 
Jag måste nog gå tillbaka och fråga om det finns något annat alternativ 😜

Idag är det lite av sorgens dag.
Sven-Erik Magnusson har gått bort.
Jag är uppvuxen med den musiken och lyssnar på den än idag, så det är en stor förlust....
R.I.P. 💗
Dessutom så har det varit ett terrordåd i London, 1 år efter terrorattacken i Bryssel.....känns jäkligt skrämmande 😲

Nu är jag klar med det mesta inför kvällen/nattjobbet, så då passar det ju bra att lägga sig på soffan, läsa och invänta "avgång".

Ha en trevlig kväll!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar