Summa sidvisningar

torsdag 16 mars 2017

Gruppträning 275/365....

I morse så var jag på gruppträning/pulsträning med min träningsgrupp på Winternet.
Vi var några modiga, morgonpigga personer som deltog.
Våran PT, Marie, är en hurtig, pratglad person 😁



Vädret var ju helt underbart, så nästan 5 km promenad passade vi på att njuta av.

När vi var klara så tänkte jag fortsätta min promenad, skulle bara gå hem och äta lite först.
Men när jag väl var hemma så satte jag mig på balkongen ist.
Vädret har ju varit strålande, men det är ju så himla blött ute och bilkörarna tar ingen som helst notis om de gående och om vattenpölar 😖
Dessutom så är det så "brunt" och skitigt ute nu så det finns inget att fota...då är det bättre att njuta av solen i lugnet på balkongen.
Nu lovas det snö igen, suprice suprice, så livet på balkongen får läggas på hyllan en stund.
Det känns som att någon drar ner rullgardinen varje gång solen försvinner, men det är ju mars och vädret ska ju vara så här, inga konstigheter alls.
Man får helt enkelt passa på att njuta varje liten stund vädret är på topp 😎



Självklart blev det middag idag oxå, bulgur och köttgryta.

Nu kaffe och några kapitel i boken 😊

Ha en skön kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar