Summa sidvisningar

söndag 5 mars 2017

Ut och fånga ögonblick 254/365....


För att "fånga ögonblick" så måste man ge sig ut tidigt 😊
Vilket jag gjorde idag, jag var ute när solen steg upp.


Morgonpromenaden blev inte så lång, mitt mål var bara att fota sånt som är svårt att fota när det är en massa människor i vägen.




Efter denna tidiga promenad så hann jag se lite Vasalopp innan det var dags att gå ut igen...denna gång var siktet inställt på innebandymatch på Boden Arena.



Detta resulterade i 5 km till på dagens promenadsträcka 😀

Väl hemma igen så behövde energidepåerna fyllas på, så det blev en stadig lunch som sedan ledde till soffläge för att slötitta lite på herrarnas 5 mil.

Helgen har varit fylld av massor av solsken (och en hel massa snö igår) och en eller annan tim vid tv:n för att kolla skidor.

Har även läst ut min bok,  "Arvet efter dig" av Jojo Moyes, och hunnit med att välja nästa läsprojekt.

Nu får det vara nog med sportande denna helg, imorgon är en ny dag och då ska det sportas igen 😁



4 kommentarer:

  1. Vackert vis att starta dagen på! :) Fina bilder blev det också!

    SvaraRadera
  2. Härligt med så mycket sportande, det var likadant här. Men min mesta tid går åt till att skriva själv. Den boken har jag hört, är en riktig ljudboksnörd och den tyckte jag om. Just nu har jag avslutat en tredje Jojo Moyes, Sophies historia. Den är också bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, sport är underbart :)
      Jag kan inte höra på ljudböcker, har svårt att koncentrera mig när andra läser :/
      Ok, kanske måste läsa den boken oxå :)

      Radera