Summa sidvisningar

torsdag 28 mars 2019

På benen igen, men med små steg......


I tisdags morse blev jag sjuk.
Idag är jag på benen igen, om än med små steg.
La mig i sängen kl 13 på tisdagen och klev upp 06 i morse.
Sovit har jag gjort i mer än 25 tim under dessa dygn, resten av tiden har jag legat och vilat.
Har haft otroligt ont i ögonen och huvudet så jag har legat och blundat även om jag inte har sovit.
Jag har svettats och frusit, om vart annat, men tempen har inte visat något.
Mardrömmar har jag haft, fruktansvärda sådana.
Hjärtklappning och kramper, framförallt i benen.
"Knasiga" symtom som jag inte vet var de kommer ifrån eller vad de ska leda till.


Aptiten har varit, är fortfarande, helt borta, men jag har lyckats få i mig 2 apelsiner, 3 koppar kaffe, 2 smörgåsar och imorse en portion gröt.
Vatten har jag druckit, massor!!

Att träna finns inte på världskartan, men en promenad har jag tagit idag för att få lite luft.
Det gick inte fort och det var inte långt.....men oj så underbart att få känna lite frisk luft i lungorna 🙏


Det var en konstig känsla i benen när jag gick, som att jag var full.
Jag "lufttrampade" lite och benen var som gelé.
Lite yr och illamående blev jag.
Ett tag trodde jag att jag skulle bli kvar någonstans efter vägen och inte ta mig hem igen 😓
Promenaden fick bli förbi Coop där jag köpte mig lite mera apelsiner.


Sen var det raka vägen hem och ner i sängen igen.
Nu ligger jag här och hoppas på ett under imorgon så att jag orkar vara på benen en längre stund 🙏

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar