Summa sidvisningar

lördag 2 mars 2019

Lördagsträning.....


Veckans alla tidiga mornar och arbetsnätter på det, gjorde att jag kroknade redan 20.30 i går.
Fick min skönhetssömn och vaknade 05.30 i morse 😊
Pigg som en lärka och planen var en löprunda.



Men när jag tittade ut och såg hur mkt det hade snöat i natt, och dessutom så blåste det kraftigt, så ändrade jag planen och gick till gymmet ist.
07.00 checkade jag in på ett helt öde gym.


Sprang på bandet i 3 km för att få igång cirkulationen och bli lite uppvärmd.
Sen fick dagens övningar bli "leg day" 😓


Eftersom jag ska bugga i morgonkväll, men även hinna en sväng på gymmet på morgonen, så valde jag ben idag ist för i morgon.....klokt val tror jag 😀

Efter lunch kom solen fram, men oj vilka kalla vindar.
Än är det inte vår.
Men varje dag med solsken är en bra dag 😍
Men jag valde att njuta av det fina vädret från tv-soffan (efter att ha varit en sväng på Coop).
Man vill ju inte missa skid-VM!!!!
Andras sportande/träning/kämpande är minst lika spännande som min egen 😜




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar