Summa sidvisningar

fredag 8 mars 2019

Examensdag och personliga rekord......


Idag har jag slagit 2 personliga rekord och jag är så himla glad och stolt över mig själv 💪
I 10 v har jag tränat efter ett upplägg att klara milen på 56 min, 
mitt tidigare rekord har varit 58-59 min. 
Jag har gjort precis allt som stod på schemat, aldrig slarvat eller hoppat över....
jag ville verkligen klara denna (för mig) stora utmaning. 
Idag var det examensdag och jag hade hoppats på att få springa ute, 
men snön har vräkt ner sen igår och vräker fortfarande ner, så det fick bli löpbandet ist. 
Efter 5 km kom första pb på 26.08 min (tidigare ca 28 min). 
Fortsatte att springa, tungt gick det stundom, men jag kämpade på. 
Helt plötsligt var milen sprungen, på 52!!!!!! min 😁 
Nu visar min polarklocka att jag ska vila i 36 tim och jag säger bara: Ja tack, med glädje!! 
För fy bövelen vilken urladdning kroppen fick idag 🏃‍♀️
När jag har vilat klart, alltså verkligen vilat efter denna utmaning/urladdning, så tror jag att mitt träningsupplägg ska bli att träna inför en halvmara.
Jag vet ju inte om jag klarar av att springa så långt innan jag har provat 😁


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar