Summa sidvisningar

tisdag 12 mars 2019

På banan igen.....


Efter mina 2 personliga rekord i fredags så kände jag att kroppen behövde ordentligt med vila.
Hade tänkt springa något utepass i helgen, men med snön som vräkte ner och långpass på jobbet både lördag och söndag så blev det inte som planerat, lika bra var kanske det, för jag var helt slut efter fredagen.
Jag var faktiskt så knäckt efter fredagspasset så jag orkade inte ens gå på min buggkurs på söndag 😔

I natt har jag jobbat, sovit som en kratta på dagen.
Många, långa dialoger/diskussioner har figurerat i mitt huvud och gjort mig "sömnlös" och "sängsnurrande".
Men löpning är bra medicin för sömnlöshet......då vet ni 😊
Nu har jag 2 nätter kvar att jobba och det kommer att gå bra med denna löprunda i bagaget.
Hann ju med det soliga, strålande vårvädret tack och lov.
På torsdag drar tydligen nästa "busväder" in över oss och frågan nu är väl: hinner det bli barmark innan midsommar 😏


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar