Summa sidvisningar

lördag 6 maj 2017

Wow, vilken dag 324/365....


Gårdagskvällens himmel när jag cyklade till jobbet.
Jag bär med min min nya kamera överallt just nu.
Jag är inte riktigt bekväm med den ännu eftersom den har så många fler inställningar och val än min gamla kamera.
Jag känner att jag behöver öva en hel del, därför får kameran följa med så jag kan fota när det behövs 😀

Idag har det varit en toppendag på alla sätt!!
Jag har sovit hårt och länge.
Har drömt en del, men förmodligen inget som påverkade mig särskilt mycket eftersom jag inte minns dagens drömmar 😊
Efter uppvaknandet och "frukost" nr 2 for jag ut och sprang.
Meningen var 1 mil, har ju aldrig sprungit mer än det förut.
Men löpningen gick så ini bängen lätt så jag fortsatt tills jag var hemma igen 😁

Detta är verkligen en "milstolpe" för mig!!
Trodde verkligen inte att jag var kapabel till att springa såhär....men det är jag!!!! 👌💪
Jag var euforisk när jag väl var hemma igen.....dagens sömn och 11 km på det 😍

Den hunger jag kände när jag kom hem var inte nådig 😲
Jag hade kunnat äta vad som helst och hur mycket som helst.
Tyvärr så hade jag inte förberett någon middag, så det fick bli det som fanns i kylen.
Det blev ev salig blandning bara för att få i sig allt nödvändigt.

Svt play och Skam fick hålla mig sällskap

Nu ska jag skyndsamt göra mig redo för nästa, och det sista, nattpasset.
Vill ju hinna kolla lite hockey innan det är dags att lämna hemmet igen 😀

Ha en underbar kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar