Summa sidvisningar

onsdag 10 maj 2017

Alla känslorna på en och samma gång 328/365....

Ja, gårdagen, den blev som den blev.
Vaknade tidigt, som alltid.
For på gymmet och sprang eftersom det även igår var så kallt ute.
Sen cyklade jag iväg för att möta upp äldsta sonen som behövde min hjälp att införskaffa nya möbler.
Hann även med att träffa min mamma under denna tid.

På eftermiddagen hade jag dejt med världens bästa Anna 💗
Det var dags för vår traditionella Afternoon tea.



En gång i månaden träffas vi på detta sätt, och det är så trevligt och ger så mycket positiv energi, något som behövs i den, många gånger så, grå vardagen 💗

På kvällen då förändrades allt!
Då började sms:en dyka upp i jämn ström.
Sms som krävde mig på en förklaring som jag inte har.
Anklagelser som jag inte kan tackla då jag vet att de inte är sanna.
Svaren som jag ger är aldrig nog hur mycket, eller hur många gånger, jag än svarar på dem.
Felet är alltid mitt, även om jag inte valde att det skulle vara så här från första början.
Det är alltid jag som är förövaren och du offret.
Du har ingen förståelse för vad du har ställt till med.
Ingen förståelse för hur jag har lidit (och fortfarande lider ).
Du är alltid utan skuld och jag är en lögnare.

Om du bara kunde berätta för mig vad det är som har lett oss hit.
Jag skulle inte säga att du har fel, för din upplevelse/din känsla, kan jag inte ta ifrån dig, men jag skulle åtminstone få försvara mig och ge dig min version på det hela.
Men jag får nog helt enkelt ge upp nu och bara låta det vara, hur smärtsamt det än är 😢

Idag, en ny dag.
Hade bestämt mig för att bara var hemma och ta det lugnt, kolla lite film.
Man mamma kom förbi och ville ha sällskap på promenaden, så så fick det bli.



Det var mulet och kallt, och ett snöoväder syntes i horisonten.

Men solen kom fram en stund oxå, men ingen värme alls 😞

Idag fyller minstingen, min prins, 18 år 💗
Självklart serverades det lite god middag på "min egen restaurang"

Nu blir det en lugn kväll.
Ska se andra avsnittet av "Dokument inifrån, fallet Kevin" kl 20, sen blir det inte mycket mer som händer på den här adressen.

Ha en härlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar