Summa sidvisningar

måndag 8 maj 2017

Sovmorgon, vad är det 326/365....


Visste ju redan att jag skulle sova dåligt när jag vakade av, men jag hade nog hoppats på lite senare än 05.00, som jag vaknade i morse 😏
Försökte förtvivlat att somna om, men det vara bara att inse fakta och kliva upp, för jag kunde verkligen inte somna om.
Åt min vanliga gröt-frukost och sen drog jag iväg på en löprunda.
Det var minusgrader och nordlig motvind.....jag trodde att jag skulle frysa ihjäl!!!!
Fy bövelen vad kallt det var trots att jag hade bra med kläder på mig.
Tack och lov så blev jag fort varmare, men då gäller det att inte stanna, för då blir det kallt!!!!

Efter löprundan så var det några tim kvar tills mötet på jobbet skulle börja.
Den tiden spenderade jag ihop med Netflix 😊

Mötet idag hade gett mig oro i mage och satt hjärnan i spinn.
Men det gick bra, över förväntan faktiskt.
Jag tror, eller hoppas iaf, att allt ska lösa sig.


Efter middagen så gick jag ut på en kortare promenad.
Behövde låta tankarna sväva fritt och friskluft är ju aldrig fel.


Nu ska jag bädda ner mig på soffan och invänta hockeyn.
Jag håller tummarna för vinst, men framför allt, att det blir en spännande match 😀

Ha en trevlig kväll!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar