Summa sidvisningar

tisdag 16 maj 2017

Dagar utan träning 334/365....


Kände mig lite besviken idag när jag vaknade och mindes att jag inte får springa.
På torsdag ska jag göra min andra Laktattest och får därför inte utföra någon stark fysiskt aktivitet 3 dagar innan, dvs löpning eller gym.
Så det fick bli en promenad ist, och det funkar ju det oxå 😊


Vädret har ju äntligen börjat stabilisera sig, tack och lov, men vindarna är fortfarande väldigt kalla.
Ännu är det inte dags för shorts och sandaler....inte för mig iaf 😀


Har haft en väldigt lugn natt och sovit otroligt bra idag.
Känner mig utvilad och redo för ännu ett nattpass.



Imorgon blir det oxå en träningsfri dag, dessutom väntas det regn.
Kanske blir det en dag inomhus, finns väl alltid något att roa sig med.
Har iaf tvättstugan att se fram emot på em 😏


Nu är det iaf dags att ta itu med det som skall göras innan jobbet.
Ni vet....duscha, pensla ansiktet och kanske äta lite 😋

Ha en fortsatt trevlig afton!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar