Summa sidvisningar

måndag 22 maj 2017

Vårkänslor 340/365....


Dagens intervallpass gav mig sådana vårkänslor 😊
Att få springa i strålande solsken, under en blå himmel, i värmande vindar var så jäkla underbart!!!!
Att dessutom kunna göra det i shorts och kortärmat.....nice 😎


Har länge tänkt ta tag i vårstädningen, men inte idas/orkat eftersom våren har lyst med sin frånvaro.
Men idag!!!!
Jag var så full av energi när jag kom hem så jag började städa vardagsrummet.
Bytte till rosa/lila som jag brukar ha denna årstid.
Nu sitter jag bara här och njuter av allt.

Eftersom jag har järnbrist och behöver få i mig all extra järn jag kan, så blev dagens middag blodplättar/pannkaka (what ever!!!!) och dessutom stekt i gjutjärnspannan.
Nu har jag fyllt på lite extra iaf, så får vi väl se hur länge det tar att få upp värdet (tillsammans med medicin) 😀

Min arbetshelg är nu över och jag är ledig ända fram till nästa helg, med vissa undantag.
Faktiskt ett extra dagpass på fredag och ett "möte" på onsdag.
Men på det stora hela är jag väldigt mycket ledig och det känns skönt.
Jag hoppas att jag kan få njuta av sol och värme på min balkong.
Men den där "Murphy" brukar vela lite annat när jag väl är ledig 😁
Nåja, väder blir det iaf och det är väl bara att försöka gilla läget och njuta så gott man kan.

Ha en fin kväll!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar