Summa sidvisningar

söndag 7 maj 2017

Äntligen ledig 325/365....


Tidigt i morse, fortfarande på jobbet, så satt jag på uteplatsen och tittade på denna lilla rackare.
Tyvärr var den så långt borta så bilden blev så suddig.
Men den ha sprungit upp och ner i träden och över garagetaket och tillbaka till träden.
Den var verkligen full av energi 😀

I dag har jag vakat av, nu ledig i 1 vecka, förutom ett personalmöte i morgon.
Jag hoppas på bra väder, gärna varmt (men det vet jag att det inte ska bli), men bara vi slipper nederbörd så är jag nöjd 😊

Valde att inte sova när jag kom hem i morse, min nattsömn blir inte bra då.
Så ist gick jag ut på promenad.

Hann precis komma hem när det började att toksnöa 😲

Tack och lov så höll det inte i sig allt för länge och efter det så kom solen fram en stund 😎

Jag trodde inte att snön skulle försvinna på bra länge, men oj vad lite snö det är nu.
Man märker inte att det tinar och helt plötsligt är det borta.
Nu är det ju bara värmen som fattas.

Eftersom jag inte har sovit idag så sökte jag fram en serie på Netflix som jag kan rekommendera, "River" (med Stellan Skarsgård).
Det lilla jag har hunnit se är bra och den blir förmodligen bättre 😊

Dagens middag blev älgskav (från köttet som pappa har kommit med) och hemgjord mos 😋

Mätt i magen så lägger jag mig nu på soffan och fortsätter med "uppdrag Netflix" 😁

Ha en trevlig kväll!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar