Summa sidvisningar

söndag 14 juni 2015

Sorg och glädje....

Igår blev en dag med känslosvall åt båda hållen.
Lisa Holm, den 17-åriga flicka som försvann i söndags, hittas död/mördad inte långt från den plats hon jobbade på.
Lisa, som i fredags skulle få sommarlov.
Lisa, som hade hela livet framför sig.
Varför??

De rasistiska inläggen härjade fritt, vad annat att vänta?!

Jag säger som Zara Larsson 

Även denna artikel är värd att läsa

Det är så sorgligt att läsa vissa saker.

Ett helt land är i sorg över detta ofattbara som har hänt.
Polisen Östra Skarabog



VILA I FRID LISA♥
*

Den stora glädjen igår var prinsbröllopet mellan Carl-Philip och Sofia.
Ett bröllop jag själv inte tittade på då jag anser att detta är ett överskattat jippo!!
Men det är iof det första kungliga bröllop som jag känner är okey.
Prinsen gifter sig med en helt vanlig tjej, utan kungligt blod i sina ådror.
En tjej som jag för övrigt hejade på när hon var med i Paradise Hotel.

*

Nästa sorgliga besked denna dagen kom på kvällen när vi fick veta att 
Magnus Härenstam hade gått ur tiden.
En älskad person som förgyllde stor del av mitt liv när jag var mindre, men även en hel del i mitt vuxna liv.

"Nu har Magnus återförenats med Brasse och Eva i evighetens lattjolajbanlåda......" (Jonas Gardell)


*

Ja, det blev en känsloladdad dag på alla sätt och vis.
Nu är det söndag och denna dag bjuder iaf på sol och skapligt med värme....äntligen!!
Nu känns det som att sommaren är på G och förhoppningsvis så får jag en riktigt varm och härlig semester de 4 v jag har kvar.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar