Summa sidvisningar

fredag 27 oktober 2017

Spenderarbyxorna.....


Morgonen startade mkt tidigare än vad jag hade planerat.
Skulle ändå upp eftersom jag hade tvättstugan, men inte sååååååå tidigt 😏

Efter tvättstugan, som slutade med att jag fick hänga nästan all tvätt i min lägenhet eftersom torkskåpet, som jag felanmälde sist jag hade tvättstugan, fortfarande var trasigt 😡 så hade jag ett inplanerat möte med våran personalplanerare.
Vi skulle prata lite om hur vårat personalbehov ser ut, då vi åter igen ska få ett nytt schema.

Efter mötet så var det Storheden som gällde.
Fredag, löningshelg och strax efter lunch.....hur tänkte jag?!
Det var sååååå mkt folk, jag kände hur mitt tålamod blev mindre och mindre för varje butik jag besökte 😔
Har folk inget hem att vara i 😉

Men oj vad jag gick "all in" och shoppade loss 😀

Underställ i merinoull

Fleecefodrat träninsgställ

Fleecetröja

Jacka


Och skor förstås 😁

Dessutom så blev det lite andra "småsaker" som jag inte visste att jag behövde 😊

Totalt överraskad blev jag när Mats kom förbi med en superbra pannlampa som han tyckte att jag behövde.
Nu har jag precis allt jag behöver för att kunna springa ute i alla väder och även i mörker 😀

Det har varit en lång dag och jag är totalt urlakad.
Nu måste nog Netflix få jobba en stund så jag får vila lite innan sängdags.

Ha en härlig kväll!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar