Summa sidvisningar

onsdag 18 oktober 2017

Önskeväder.....


Så fick jag då mitt (ett av dem iaf) önskeväder denna dag 😊
Första nattfrosten tillsammans med lite solsken.
Och givetvis gick jag ut på en promenad.



Det var en frisk, lite kylig, men väldigt härlig höstluft som mötte mig där ute.
Långkalsongerna åkte på för första gången den här säsongen, och det behövdes faktiskt.

Solen visade sig inte någon lång stund, men det var ändå väldigt vackert ute.....precis det som jag har önskat mig 😀





På sina ställen var det halkigt, speciellt där det ligger blöta löv, men även på grusgången vid Bodån där det har runnit vatten.
Det gäller att tänka på hur man sätter ner sina fötter en dag som denna.





Jag hann med en sen kvällsutflykt igår.
Trodde att norrksenet skulle visa sig, vilket det kanske gjorde ännu senare, men inte när jag var ute.
En ljusstrimma i horisonten fick jag se, men mer än så blev det inte 😔
Nåja, det kommer fler kvällar 😊



Om med det skrivet så är det nu dags för mig att göra mig redo för ett kvällspass på jobbet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar