Summa sidvisningar

måndag 20 juni 2016

Tacksamhetsmåndag............

Att skriva en liknande lista borde alla göra någon gång.
Det är otroligt nyttigt att se vad mycket man har att vara tacksam för!

*Kvällspromenader
*Utflykt till tågmuseet och Tyskmagasinet (trots storm och regn på tvären)
 *Att sonen tog sig hem från Stockholm under rådande flygstrejk
*Att chefen inte blev sur trots att jag missade mötet då jag levde i min egen lilla "semesterbubbla". Hon kom inte heller till mötet eftersom hon satt fast i Stockholm pga flygstrejken :)
*Fortsatt semester (nu väntar jag bara på semestervädret)
*Tröst i sorgliga och jobbiga situationer som man inte rår över och inte vet hur man ska lösa
*Uppmuntrande och empatiska sms
*Kärlek 
*Glada barn
*Picknick med den nya "familjekonstellationen"
*Fotbollsmatcher
*Nattliga samtal
*Förtroliga samtal 
*Sommarlov
*Yngsta sonen fick ett sommarjobb
*God sömn
*Lindriga pollenbesvär
*Fredrik 
*Löprundor med min "vapendragare"
*Att min Apostlalilja blommar för första gången på måååååååååånga år
*Att sura/otrevliga människor har förstånd att hålla sig ur vägen
*Att livet är underbart trots att det finns människor som försöker ändra på det


4 kommentarer:

  1. Vilken fantastiskt vacker lilja! Lika vacker som din lista på allt fint :)
    Önskar dig en fin vecka med en skön midsommarhelg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den är otroligt vacker! Tyvärr så lyckas jag inte så bra med denna blomma, men jag njuter av den nu när den äntligen blommar :)
      Tack, detsamma önskar jag dig!

      Radera
  2. Vilken härlig fin lista så mycket fin tacksamhet :) Kul att apostlaliljan blommar, och den där pollen...

    SvaraRadera