Summa sidvisningar

måndag 20 juni 2016

Att jobba natt 1/365.....

När jag startade att blogga, någon gång under 2010, så var mina inlägg fokuserade på text ist för på bilder som nu.
Jag hade alltid något att skriva om, även om det bara var en simpel liten dikt.
Numera så svämmar mina inlägg över med alla de bilder jag tar så gott som dagligen.
Inget fel i det, men det kan ju kanske vara kul att läsa något någon gång oxå?!

När man ,som jag, jobbar natt (ensam) så hinner man fundera ganska mycket.
Fundera och reflektera är något som mina ensamma nattimmar går åt till.

Efter att jag började fota ,och det tog överhand, så startade jakten på bloggteman.
Varje dag deltar jag i många olika teman, allt för att få möjlighet att någonstans visa upp de bilder som jag tar, och ja, jag har fått massor av positiv respons!!
Och framförallt massor av kommentarer och några följare.

Jag fyller mitt (och erat) Facebookflöde med flertalet blogginlägg, vilket förmodligen är till mångas irritation.
Men man kan ju alltid välja att scrolla förbi.

Nu när jag har både bloggen, Instagram och Flickr så känns det inte lika viktigt att jaga dessa teman, mina bilder syns ändå.
Därför har jag tagit beslutet att "välja teman men omsorg" och bara delta i de jag känner mest för.

Det viktigaste är ju "kvalitet och inte kvantitet".

Funderar lite på om man skulle göra en "365-dagars utmaning" och ha som mål att SKRIVA ett inlägg om dagen, typ en dagbok, ist för att bara publicera bilder och då får väl detta inlägg vara det första i denna utmaning :D

PS: Men givetvis kommer det att följa med bilder i inläggen, så lätt slipper ni inte undan ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar