Summa sidvisningar

onsdag 22 juni 2016

Är det sommar nu???? 4/365......

Redan tidigt i morse visade tempen på massor av varma grader, vågar man hoppas på lite sommar nu???
Frukost på balkongen var givet.

Vädergudarna spår soligt och varmt på midsommar, men det tror jag inte på förrens jag ser det :D

Dagen startades relativt tidigt.
Löpning stod på agendan, men jag tror att vi båda två hoppades på att den andre skulle säga: "Jag orkar inte!!"
Men ingen sa något, och löpningen blev av.
Inte så lång runda, men i ett skapligt tempo med tanke på värmen som var.

Har hunnit med både tvättstugan och ett race på symaskinen innan jag begav mig ut på en kortare promenad, bara en stilla lunk för att njuta av vädret.




Med fortsatt underbart väder så drog jag iväg på match i korpfotboll på kvällen.
Äldsta grabben spelade och vinst med 8-1 blev det.


Ja, så var ännu en dag till ända och det enda som återstår är att att bädda ner sig så man orkar upp och aktivera sig imorgon igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar