Summa sidvisningar

måndag 6 juni 2016

Tacksamhetsmåndag.......

Så det kan bli, numera längtar jag till dessa måndagar då jag får reflektera över veckan som gått.

*Videosamtal
*Jag känner stor tacksamhet över att F är hemma igen, tidigare än väntat
*Presenter
*Att jag "överlevde" hans semester utan mig.
*Att hela min lägenhet blev ordentligt städad (i brist på annat)
*Afternoon te med Anna
*Veckans planer
*Planer som förverkligas
*Fina kläder på Secon Hand
*Frukost på balkongen varje dag
*Solbränna
*Äntligen semester
*Lyckades med mitt blomvattningsuppdrag (i Fort Knox) utan att starta något larm
*Lyckades äntligen fota en nyckelpiga
*Blomningen börjar komma igång
*Ännu en granne har flyttat






6 kommentarer:

  1. Planer som förverkligas, är toppen!
    Kramar Karin

    SvaraRadera
  2. Den bästa längtan är ju den man vet har ett slut :) Skönt att läsa din lista - den känns glad och jag bär känslan med mig ut i dagen!
    Önskar dig en fin vecka!

    SvaraRadera
  3. Planer som förverkligas, det är inte dumt det!
    Och frukost på balkongen är en riktig lyxvara

    SvaraRadera