Summa sidvisningar

söndag 26 juni 2016

Bland blommor och blader 7/365........

Igår var en dag som började tidigt (det gör alla mina morgnar) och jag hann med en massa saker.
Min vapendragare drog iväg för att jobba dygn och jag fick massor av ensamma timmar :(

Kollade lite serier direkt när han hade åkt, men blev så trött så jag höll på att somna igen.
Bytte om och begav mig ut på den (nästan) dagliga fotopromenaden.


Det var otroligt varm (klagar absolut inte!!) och fläktade bara lite grann.
Men när jag väl började få upp flåset, då ville jag knappt gå hem igen.
Att vistas ute och att motionera är en sån skön känsla, både fysiskt och mentalt.
Jag vet inte hur många gånger jag har påpekat det, men det är verkligen så och jag önskar att flera insåg värdet i att röra på sig.
Man hinner med att både lösa "värdsliga problem" och att rensa tankarna på allt skrot som finns där.






Varje dag när jag är ute på min fotopromenad så slås jag av tanken hur fantastiskt vackert det mest enkla saker kan vara.
Man lär sig att uppskatta det lilla.

På em så började jag att rens bland mina spotify listor.
Jag hade flera hundra listor att välja bland, och som ni säkert förstår så hinner jag inte lyssna igenom alla.
Började gå igenom dessa listor och hittade listor från 2011-2012 där låtarna inte ens fanns tillgängliga på spotify längre, varför spara såna listor?!
Jag har kommit en bit på vägen genom dessa listor, men en hel del arbete återstår....men det blir nog bra när det är klart :)

Om du vill kolla in vad jag lyssnar på så kan du klicka här

Resten av kvällen blev lugn och skön....hann med att läsa lite innan det var dags att kolla in baksidan av ögonlocken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar