Summa sidvisningar

måndag 27 juli 2015

Välanvända spenderarbyxor och ömmande fötter......

Idag är en sån där dag då jag har hunnit med väldigt mycket, bla spenderat en hel del pengar....because I´m worth it!!!
Efter min löprunda i morse så bestämde jag mig för att köpa en pulsklocka, det är bra att ha.
Så det blev en sväng till Storheden.
Och eftersom jag hade tagit på mig spenderarbyxorna, välfyllda såklart, så tyckte jag mig vara värd ett nytt objektiv till kameran.
Med ett nytt objektiv så är det väl lika bra att bege sig ut och testa så det funkar.
(Kom hem med ett som inte passade, så den goda grannen Ulf, skjutsade tillbaka mig till butiken så jag fick rätt modell.
Våran promenad blev längre än beräknat, vi gick lite vilse....men vi hittade ju hem iaf.

                 



               




    














 Ja, nu är spenderabyxorna inlämnat för påfyllning.
Ryggen och fötterna värker, dags att gå och sova.
God natt





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar