Summa sidvisningar

söndag 12 juli 2015

Min sista semesterdag......

Idag har det varit min sista dag på en 5 v lång semester, vilken dag det blev!!
Startade morgonen med ett löppass.
Sen cyklade jag till Alder för att, om möjligt, få bada, men sola visste jag att det skulle bli iaf.
Vågade inte bada eftersom det kändes riktigt kallt i vattnet och dessutom så blåste det ganska mycket.
Vis av erfarenhet (den ständige "isbiten") så visste jag att min kroppstemperatur skulle ligga väldigt lågt hela detta, och nästkommande, dygn om jag hoppade i plurret.
Mats däremot, han bangade inte!!
Vi fick besök av en hungrig mamma som åt ur Mats hand.

Dagen såhär långt var supernice, och varmare blev det.
På eftermiddagen tog jag och grannen Ulf en "liten" promenad.
Hann med den "sedvanliga" milen där kameran åkte fram titt som tätt.
Mamma stod på balkongen när vi passerade.
Avslutade kvällen på en korpfotbollsmatch där äldsta sonen spelade (och förlorade)
Nu är det färdigmotionerat för idag, imorgon är en ny dag med nya äventyr.
Trots att detta var min sista semesterdag så startar min arbetsvecka med en ledig dag,
Är otroligt tacksam att solen och värmen behagade visa sig åtminstone 1 dag av 35, då var ju inte hela semestern bortkastad.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar