Summa sidvisningar

lördag 4 juli 2015

En dag i Piteå....

I går åkte jag och min mamma till Böle i Piteå för att fira min mosters man som fyllde 70 år.
Min moster och hennes man bor på en strandtomt bredvid garveriet i Böle.

Det var en dag som var otroligt kvav trots att solen lyste med sin frånvaro, och regnet hängde i luften.
Fick även tillfället att träffa mina kusiner som jag inte har sett på flera år.
Födelsedagsbarnet, Leif, och min kusin Maria
Kusin Marias yngsta dotter Matilda.
Kusin Roger
Moster Ann-Christine "Stina"

Jag, Maria och Matilda åkte en sväng till Pite Havsbad

När vi var tillbaka i Böle så var det mat/fika på gång


Maria, Matilda och jag tog även en liten promenad i byn

När jag på kvällen var tillbaka i Boden så åkte jag och Mats ner en sväng till Boden Alive.
Området där var som en lervälling och jag är glad att det var så pass lite folk där då, senare på kvällen/natten var det nog allt annat än trevligt att "plaska" omkring på det området.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar