Summa sidvisningar

fredag 10 juli 2015

Promenad x 2......

Idag bjöds det äntligen på sol och värme.
Följde med mamma på promenad, och givetvis fick kameran följa med.
Mamma travade på bra och jag hade lite svårt att hänga med.
Men ibland var det jag som var framför henne.
Vad är detta???
Något slags djur som håller på att kläckas??

Efter denna promenad så hann jag med att äta lite "fredagsmys" innan det var dags för nästa fotopromenad.

Kvällspromenaden tog jag tillsammans med grannen Ulf.
(OBS!! Detta är inte grannen Ulf, utan en liten vovsing som vi mötte efter vägen)
VARNING; VARNING!!!!
Vi stötte även på Harley knutten, Mats
Spanar på middag kanske??

Ja, många steg blev det idag, och många foton också.
Nu ska jag fortsätta att "fredagsmysa", läsa bok blir mitt mys.
(Fotat av Ulf Holmström)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar