Summa sidvisningar

onsdag 13 maj 2015

Mitt liv..........



Idag brukar jag säga ”bring it on” och så känner jag hur jag nästan darrar för jag vet inte vad som kan dyka upp, men jag vill verkligen och jag utmanar mig att våga.


• Jag vill vakna upp varje morgon och känna tacksamhet att jag får ännu en ny dag där jag får försöka göra mitt bästa och ta vara på en härlig dag full av möjligheter.

• Jag vill under dagen vara delaktig i mitt liv och känna att dom val och det jag säger är något jag vill stå för och ta ansvar för.

• Jag vill under dagen vara nyfiken och vara beredd på om möjligheten dyker upp.

• Jag vill på kvällen känna en tacksamhet att jag har fått vara delaktig av den här dagen. De äventyr som har dykt upp, bra som dåliga.

Ibland kör det ihop sig och ibland blir man utskälld, ibland blir det helt klart som jag inte har tänkt mig och ibland dyker det upp underbara saker.

Om jag är aktiv och medveten i mitt liv så kan jag lättare vara tacksam men också förstå vad som händer och ta vara på det som dyker upp. Det ger också en bättre hälsa!
Jag vill dö ung och  så sent som möjligt-men jag vill leva med dunder o brak så länge jag kan....

Förlora aldrig dina drömmar ur sikte.
För att inte ha några drömmar är som att inte ha något hopp.
Och att inte ha något hopp är som att varken ha mål eller mening....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar