Summa sidvisningar

söndag 24 maj 2015

Hälsningar från sjukstugan....

Så har den då kommit på besök även hit, den där envisa bacillen som verkar ha drabbat så många före mig.
Kände redan igår hur "låg" jag var.
Väldigt trött hela dagen, låg på soffan och ville mest bara sova.
Idag så har jag rest mig från sängen och sedan legat på soffan resten av dagen.....och sovit.

Huvudet levererar en värk som inte är av denna värld.
Munnen är full med blåsor.
Öronen kliar och värker.
Halsen svider och klagar högljutt när den måste svälja.

Men ja´e int bitter!!!!

Bästa grannen, Ulf, dök upp med en flaska Echinaforce....den ska väl kunna ge bot och bättring.

Nu ska jag fortsätt med mitt horisontalläge.....bok och film (läs sova) blir det fram tills det är dags att bege sig mot sängen igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar