Summa sidvisningar

onsdag 20 maj 2015

Ännu en dag, fylld av energi (ett tag iaf).......

Vaknade tidigt efter en natt med mycket god sömn.
Kände mig väldigt taggad inför den löprunda jag hade planerat.
Drygt 5 km blev det och det var med väldigt lätta steg jag sprang.
Väl hemma så var det dusch som stod på agendan.....kläderna var dyngsvettiga och åkte raka vägen ut på balkongen.
När jag skulle ta fram hårtorken så insåg jag hur dammigt det var på min hallbyrå,
Fram med städgrejer!!!!
Planeringen var att dammtorka denna byrå, men 3 tim senare så var hela lägenheten städad och sängarna renbäddade!!!
Men där tog orken slut!!!!!!!

Insåg att jag inte hade ätit något efter min löprunda och känslan i kroppen var "svag".
Värmde upp gårdagens middag, panerad fisk med spenatstuvning.
Slevade i mig detta alldeles för fort och plötsligt var det någon som slog mig hårt i huvudet, jag hade nu bara krafter kvar till att stappla mig fram till soffan och lägga mig ner för att "attackvila" en stund.

Ja, solen i förrgår gav mig så mycket ork och kraft så att det räckte till halva dagen idag också.
Nu behöver jag MERA sol och värme för att orka med alla mina "aktiviteter".
Tur att jag bara har jobbet att tänka på imorgon, annars vet jag inte hur jag skulle ha orkat.
På em så fick jag lite mera energi igen, i form av en fika på stan med väldigt trevligt sällskap.
Nu återstår bara middagen (rester igen) i form av chorizogryta med färsk tagliatelle.
Sen ska jag åter igen lägga mej på soffan, kolla en bra film och bara mår bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar