Summa sidvisningar

måndag 23 januari 2012

Tuffa beslut....

Att ta beslutet att lämna någon bakom sej är inte lätt.....vad som än har hänt.
Men ibland är det det enda som återstår att göra för att man själv ska ha energi kvar att lägga på det som är viktigt för en själv, det som gör en glad och lycklig.

Lögner och falskspel är det absolut värsta jag vet!!!!!
Det finns inga ursäkter för ett sånt beteende, det är ett val man gör.....kanske för att sätta sej själv i en bättre position, kanske för att man inte ser sej själv som nåt annat än ett offer-man ser inte sej själv som den förgörare som har ställt till oredan.....det går fetbort i mitt liv, man behandlar andra som man vill bli behandlad själv!!!!!!
Så kommer vi åter igen till det där med tillit.......
När jag väljer att berätta mitt öde för dej, mina trauman....då känner jag tillräckligt med tillit för dej, jag känner att jag kan lita på dej och att Du aldrig någonsin kommer att utsätta mej för såna saker igen......hur fan tror du då att jag reagerar när du utnyttjar den tilliten och pissar på mej när du är klar....what goes around comes around!!!!!!!!
Jag anser mej själv vara en väldigt empatisk, förstående, hjälpsam person.....jag förväntar mej att du agerar lika mot mej.
Du gjorde ju inte det när jag behövde dej...du lös med din frånvaro och kom sen med en patetisk ursäkt, som så många gånger förr.....därför har jag inget mer att säga dej!!!
Dessutom så är det så många flera lögner som dyker upp just nu, sånt som jag redan misstänkt men fått bekräftat först nu.
Jag vet att du är frustrerad, "stirrig" eftersom dörrar har stängt, telefoner slagits av mm......men det kan du gott vara, jag tänker inte förändra den situationen för dej......du visade/visar fortfarande hur lite man kan lita på dej.....du är så totalt genomskådad, men du har inte fattat det ännu :((
Ta tag i ditt liv, var ärlig, gör en förändring....att bli av med så många människor på en och samma gång kan inte vara roligt....men som sagt var, du har valt själv!!!!!
Detta är oxå nåt du bör tänka på......accepteras inte av någon, totalt förbjudet...speciellt i en vänskapskrets!!!!!!!!

 

3 kommentarer:

  1. Aj då, hur mår du nuuu?/Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Annika: Jag mår si så där.....inte ett kul beslut, men tvunget för mitt eget välbefinnande :(( kram på dej

    SvaraRadera
  3. Det finns ingen anledning att tillåta sej fara illa eller bli illa behandlad någonsin!! Livet är nog tungt som det är än att ha dessa människor i sitt liv som gör det tyngre!?? De ska man radera ur livet omedelbart! De enda som ska skämmas, är de som gjort orätt, och givetvis gräver de sin egen grop..det straffar dem själva till slut!
    Har dom svikit ett förtroende, och om de vet vad man har för tråkigt bakom sej och ändå är taskiga så är dom inte ens värda vatten!!Ibland är man helt enkelt tvungen att välja bort människor ur sitt liv och det är helt ok!!
    <3<3<3
    ..men visst lämnas det bittra sår kvar i själen.....inget gör väl så ont som att bli sviken av en vän som man har litat på...

    ..kan tro du har en kamp just nu...

    ..men du ska se att du snart får belöning för ditt kloka val sweety <3<3<3

    Varmaste varma kramar till dej raraste rara!! <3<3<3

    SvaraRadera