Summa sidvisningar

tisdag 10 januari 2012

Känns bättre nu....

Det känns som att mitt humör börjar lugna ner sej nu.
Jag har ju som sagt var gjort en del förändringar i min "vänskaps-situation"..."förändringar" och "justeringar"..och jag börjar känna mej nöjd nu :))
Gjort val som känns ganska befriande och som får mej att åter igen se "ljuset i tunneln" :))
Jag har mina sanna vänner och dom betyder ALLT för mej!!!! ♥♥♥

Nu har skolan börjat igen och det blir skönt att återgå till alla rutiner.....visst är det behagligt att ha barnen hemma....men det är en hel del mera"arbete" med det....ojojoj säger jag bara ;))

Ang "avsaknad" av rutiner under loven.....dom har en helt annan dygnsrytm och dom har ingen förståelse för att en annan måste upp och jobba :((
Det är livat vid sänggående (min sovtid alltså) och sen ligger dom och trynar större delen av dagen, för att sen åter igen livas upp framåt kvällen....men jag älskar dom ändå!!!! ♥♥♥
Värst är det egentligen med grannarnas ungar...dom kan man ju inte precis dra i örat och be dom om förståelse ;))
Nåja, nu har skolan börjat och problemet är väl så gott som löst hoppas jag...tills det blir helg igen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar