Summa sidvisningar

måndag 2 januari 2012

1:a arbetsdagen för året



Årets 1:a arb dag är avklarad.
Tungt och tröttsamt vill jag lova :((

Trots att jag är en kvällstrött människa, som sällan och aldrig är uppe för länge, och väldigt morgonpigg, vid ledighet ännu tidigare än vanligt, så är det den psykologiska effekten som gör mej dödstrött när jag helt plötsligt blir väckt av larmet.....jag vill verkligen INTE vakna!!!!

Det konstiga är ju att även om jag skulle ha vaknat 30 sek senare utan larm, så är ju ögonen totalt blytunga o huvudet bortom all sans, när klockan sätter igång....suck :((

Nåja, nu är denna dag snart slut och jag har överlevt!!!! :))
Känner mej faktiskt riktigt pigg nu...har ju hunnit med powerwalk efter middagen och en sån promenad sätter ju igång energin i knopp och kropp...dessutom så tänker man så bra när man är ute sådär...många beslut tas!!!!!

2 kommentarer:

  1. Raring<3 Vill att du ska veta att jag följer din blogg!! Läser varje inlägg du gör och håller koll på dina uppdateringar!
    Jag har bara varit lite dålig på att kommentera på sista tiden...har lite extra ont...
    Men jag finns här ändå ska du veta... ;)
    Kram på dej bästa lilla Ulrika <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Jag vet att du finns underbara du och jag är så glad att det är nån som vill läsa min blogg ♥♥♥

    Du vet väl att jag inte alls kräver kommentarer på mina inlägg, men jag blir ju självklart glad när jag får dom....då vet jag ju att nån är här och läsar....och inte vilken "nån" som helst, utan DU ♥♥♥

    Kram tillbaka rara, underbara vännen min ♥♥♥

    SvaraRadera