Summa sidvisningar

söndag 8 januari 2012

Tänkvärt

"När du tänker - så är det ingen som ser dina tankar
När du saknar någon - så är det ingen som ser din saknad.
När du är ledsen - så är det ingen som ser dina känslor.
När du har det svårt och själen gör ont - så är det ingen som ser din smärta.
Men det konstiga är att om du gör ett litet misstag - så ser alla det och påpekar det......... ♥ ♥"

"Anyone can come into your life & say how much they love you.
It takes someone really special to stay in your life and show how much they love you."

"To be beautiful means to be yourself.
You don’t need to be accepted by others.
You need to accept yourself."

"Rykten bärs av hatare, sprids av dårar & accepteras av idioter..."

"Det är utsidan som gör att du stannar till,
men det är insidan som gör att du stannar."

"Du kommer till en tid I ditt liv när du inser:
♥ Vem som betyder något.. ♥ Vem som aldrig gjorde det...
♥ ...Vem som inte kommer att göra det...♥ Vem som alltid kommer att göra det..
Så, oroa dig inte för människor i ditt förflutna. Det finns en anledning till att de inte finns med i din framtid ♥"

"Accepterar du att jag är den jag är
så slipper du bli upprörd när du upptäcker
att jag inte är den du tycker jag borde vara
och besparar dig alla de besvikelser
som beror på dina egna orealistiska förväntningar."
 
"Tyck inte illa om mig för att jag är en bra och snäll människa...
tyck illa om dig själv för att du inte klarar av att vara det!"

"Yesterday I was clever.
That is why I wanted to change the world.
Today I am wise.
That is why I am changing myself."

"Gå inte efter utseende- det kan bedra.
Gå inte efter rikedom- den kan ta slut.
Gå efter det som gör dig glad,
för det behövs bara ett leende för att göra en dålig dag bättre.
Dom lyckligaste människorna är inte dom som har det bäst,
utan dom som på bästa sätt använder det som de har!"





"♥Ge mig sinnesro att acceptera, det jag inte kan förändra...Mod att förändra det jag kan och...
Förstånd att inse skillnaden...♥"

"♥Du är Originalet, så var rädd om dig själv - även om ingen annan är det♥"

"♥För du är fin och värdefull, här och nu - För ingen annan är som du♥"

"♥Att vara ärlig är inte alltid, att säga det man menar - Utan alltid, att mena det man säger..♥"


"Den som är värld dina tårar skulle aldrig få dej att gråta,men när du gråter kom i håg att hålla huvudet
så att dina tårar inte sjunker lika lågt som personen du gråter för."


Ja, nu har jag delat lite citat och "tankar" med de som har haft tid att läsa...citat som säger en hel del, om du frågar mej.
Läs och ta till dej!!!! ♥♥♥♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar