Summa sidvisningar

söndag 1 januari 2023

Kort summering av 2022....

 




Det är inte ofta jag hinner (med) att skriva här, men nu tänkte jag (åter igen) försöka få till ett jämnare flöde på mina inlägg.


Vad har då hänt under året som gått......

Ja, jag fick möjlighet att jobba tillsammans med sköterskorna och rehabpersonalen på BoS.
Ett jobb som jag trivdes förträffligt med, men som tyvärr tog slut efter 5 månader 😔
När jag efter dessa 5 månader var helt inställd på att återgå till mitt boende, fick jag erbjudande om att jobba med rekrytering av kontaktpersoner (SoL, LSS) och kontaktfamiljer.
Detta jobb var dock inte riktigt vad jag ville göra (stannade i 2 månader)....dator och telefon hela dagen är inte min melodi, jag vill jobba mer fysiskt med människor.
Men jag är oändligt tacksam för att jag fick chansen att prova på detta jobb, tacksam för erfarenheten. 


Det minne jag kommer att bära med mig för all framtid är spelningen med Lasse Winnerbäck som jag fick möjlighet att vara på 💗
Min stora idol!!!


Lasse, han som kan få mig att springa hur långt och länge som helst......och oj vad jag har sprungit i år, nämligen 2043k i alla möjliga (och omöjliga) väderförhållanden (även ett fåtal gånger på löpbandet, den själadödande uppfinningen) 😁
Faktiskt väldigt stolt över mig själv....55 år och under ständig utveckling (iaf när det kommer till träningsresultat).


Nåt som det har blivit mkt av och som jag kan prata mig varm om, är mat.
Jag älskar mat!!!!!
Framförallt helt vanlig husmanskost, men givetvis lite festligare måltider och ibland (men väldigt sällan) "skräpmat".


Denna sommar så öppnades ju allt upp efter alla de restriktioner vi levt med så länge och det blev både restaurangbesök, RIXFM-festivalen och Boden Alive mm.


När jag inte jobbar, tränar, sover eller kanske äter, så försöker jag att träffa och umgås med mina ögonstenar (Viktor, Felicia och Philip. Men även barnbarnen Freja och Gabriel) 💗


Min mamma spenderar jag också mkt tid med 💗


Så, nu har ni fått en liten inblick i hur mitt år har sett ut.
Tror faktiskt inte att 2023 kommer att skilja sig så mkt från 2022 och det är helt okey för mig, jag är ganska nöjd med det liv jag lever 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar