Summa sidvisningar

fredag 13 januari 2023

Fredag den trettonde......

 Vaknade efter en natt, som i min "sömnlösa värld", var den bästa på länge.

Ett kort uppvaknande mitt i natten, somnade snabbt om igen.

Minns inte när det sist hände.

Inga "tim-långa" funderarsessioner eller "i-mitt-huvud-diskussioner", bara snabbt upp på toa och ner i säng igen.

Kände mig så otroligt glad, och utsövd givetvis, så jag köpte mig tulpaner när jag var och handlade (tulpanens dag 15/1).

En semla "råkade" oxå följa med hem (den ska jag äta i natt).


Jag har längtat så länge efter semlor men glömt att köpa när jag har varit och handlat.

Because I´m worth it 😍


Har även, denna "vidskepliga" dag, varit på Medarbetar-/lönesmatal.

Ett väldigt bra samtal där mkt hanns med att prata om.

Känner mig väldigt glad, lugn, harmonisk denna dag.


Nu blir det middag (fläskpannkaka) och sen ska jag ladda inför nattjobb.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar