Summa sidvisningar

måndag 2 januari 2023

Teknikstrul.....

 


Startade morgonen med tvättstugan kl 07 (vilket var självförvållat som kollegan sa innan jag gick hem från jobbet igår).
När man har jobbat 7-21:15 i två dagar och fortsätter den nya veckan med 3 nätter, så kanske tvättstugan hade kunnat vänta.

Tvättstugan i huset är (ofta) ett riktigt sorgligt kapitel.
Om all utrustning (mot förmodan) fungerar, så är det städningen (den som inte är gjord) som får en att sucka djupt när man inser att man behöver ta tag i detta innan man påbörjar sitt tvättpass.


I tvättmedelsfacken satt "stora berg" av fasttorkad tvättmedel kvar.
Många gånger när det ser ut såhär så brukar jag köra maskinerna tomma en sväng innan jag tvättar själv, under förutsättning att jag själv inte har så mkt att tvätta vid det tillfället.
Ibland bokar jag helt enkelt om min tvättid och hoppas på renare tvättstuga nästa gång.


Detta var vad jag möttes av idag, samt ett otroligt smutsigt golv som jag skurade av innan jag startade min tvätt.

Dagens "teknikstrul" har bestått av att jag har försökt länka mina Instagram-konton på ett sånt sätt att man ser bilder ist för de (näst intill osynliga) länkar som är där nu.
Det finns info om hur man gör, men det krävs att man gör en "profil" och loggar in för att få tillgång till HTML/JavaScripten, och jag känner mig inte helt bekväm med att göra det när sidan ej är på svenska.
Så, jag måste fundera lite till, och Googla.
Jag har ju haft bilder där tidigare, men av nån anledning, vid nån förändring, så har det ändrats.
Om Du sitter på en lösning så får du väldigt gärna hjälpa mig 💗

Hann ut en sväng i det vackra vädret medan tvätten torkade.



Ikväll blir det ett inbokat Yoga-pass på StepIn, innan det är dags för den 1:a av 3 nätter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar