Summa sidvisningar

söndag 8 januari 2023

Lördagsfirande och busväder.....

 Det känns skönt att helgerna är över och vardagen är tillbaka igen.

Jag blir smått dagvild och förvirrad av röda dagar mitt i veckan, känslan av att "missa" något viktigt infinner sig under dessa helgdagar.

I morse när klockan ringde så kunde jag inte för mitt liv fatta varför?!

Jag låg kvar en bra stund och funderade på om jag hade ställt klockan av misstag, och om det inte var av misstag, varför hade jag ställt larmet 😕

Men så kom jag på: jag ska ju in och arbeta några timmar idag.

Vilken tur att jag ställde klockan under dagen igår, för hade jag vaknat utan larm idag då hade jag inte alls kommit ihåg att gå till jobbet....så förvirrad blir jag av alla helgdagar 😁



Men innan det var dags för jobb så hann jag med att springa en sväng, inte långt och inte gick det fort.

Riktigt jobbigt pga all snö som hade kommit under natten.

De plogades för fullt, men viss prioritering av vägar så klart.

Mkt plumsande vissa sträckor, andra sträckor kunde jag springa på bilvägen.


Igår var det dock ett "sista" firande innan helgerna är över, Nina fyllde år

Middag på DaVinci och sen biljard på Bryggmästarn.

Nina

Nina och Maria

Nina och hennes dotter Christine

Jenny, Nina, Christine och Frida

William, Yvonne och Maria

DaVinci

Min present till Nina


Nu ska jag "fira" att vardagen är tillbaka genom att köra en nostalgiafton och titta på Top Gun 😊









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar