Summa sidvisningar

tisdag 23 januari 2018

EKG.....


Eftersom tempen visade på -26 C i morse så valde jag en promenad isf en löprunda.


Tro det eller ej, men det var faktiskt skönt 😊

Efter det så blev det en sväng på storheden i väntat på min bokade tid på Sunderby sjukhus.



Det var så jäkla kallt så biljettautomaterna funkade inte som de skulle.
En av dem tog betalt, men ingen biljett.
Den andra gick det inte att checka ut på 😖
Jag frös så fruktansvärt om fingrarna så det var inte sant 😔

Anledningen till mitt besök här var för att koppla "fast" mig vid ett 24-tim EKG.


Förhoppningsvis så får jag veta varför mitt hjärta rusar så.
Jag får inte duscha och jag måste sova med tröja.....hur fan ska det gå 😏
Tur att jag iaf inte ska sova med någon 😁

Kallt har det varit hela dagen, och när vi åkte tillbaka mot Boden och kom till Sävast, då var det riktigt kallt 😨


Imorgon ska det tydligen bli väldigt mkt varmare och snö.....believe it when I see it.
Ja, att det blir snö det förvånar mig inte ett dugg!!!
Men varmare, närmare 0 C, det känns lite avlägset.....men man vet ju aldrig vad vädergudarna har i sin överraskningspåse 😀

Nu blir det en kväll i soffan för min del.
Inlindad i en filt och med en stor te-kopp.
Kanske kan det ge mig lite kroppsvärme tillbaka 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar