Summa sidvisningar

onsdag 27 september 2017

In i dimman.....


Redan igår kväll drog dimman in över staden.
Och inte hade den lättat något på min löprunda i morse.
Men det var skapligt skönt ute, om än väldigt fuktigt.
Blev en lite lättare löpning även idag.


Efter motionsrundan så var det dags att bege sig mot stan för den inbokade klippningen.
Men jag gick hemifrån i god tid så jag skulle hinna ut och fota lite oxå 😊




Oklippt

Nyklippt

Övningen Aurora är över och imorgon väntas soldaterna tillbaka till Boden.
Längtar ihjäl mig efter sonen och hoppas få träffa honom, om än bara en snabbis.
Fast han har nog inte lika stort behov av det som jag, skulle jag tro 😁
Men om jag bönar och ber kanske.....😏

Imorgon blir det nog en vilodag för mig, från allt!!!
Nä, inte från sonen (hoppas jag) och sen har jag ju faktiskt tvättstugan att ta hand om.....men utöver det så ska jag nog göra precis ingenting 😊
Såna dagar behövs för att samla kraft och energi till allt annat.

Men nu har jag lite bestyr att ta hand om, så over and out.

Ha en trevlig afton!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar