Summa sidvisningar

söndag 24 september 2017

I slutet på veckan och i slutet på månaden.....

(klicka på bilderna för att se i helskärm)

Ännu en söndag som lider mot sitt slut, likaså gör denna månad det.
Tiden går så fort, den nästan springer fram, och snart är året slut.

Efter gårdagens långa/snabba löprunda så sa min pulsklocka att jag ska vila i 2 dagar och 10 tim 😲
Det är bara till att lyda för att få maximal återhämtning och för att inte "överträna", så idag blev det en lättare cykeltur efter att jag hade sovit klart.



Hösten är så otroligt vacker nu med alla sina färger.
Det gör inget att det är mulet såna här dagar, färgerna lyser upp allt.



Längtar dock till frostnätter och soliga dagar, då kan man inte annat än njuta till fullo 😊

Är det någon som vet vad detta är för mask??
Har sett den sen tidig sommar och trott att det skulle bli en fjäril eller nåt, men den ser fortfarande likadan ut.
Håret på den påminner ju om ett marsvin 😏



Nu ska jag snart iväg och jobba min sista natt för denna gång.
Är sen, åter igen, ledig i 1 vecka och det ska bli skönt.
Har en del planer för min lediga vecka, extraarbete ingår INTE i min plan 😀

Dags att packa nattväskan så jag ber att få önska er alla en fortsatt trevlig kväll!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar