Summa sidvisningar

söndag 17 september 2017

Adressat okänd.....


Många läste ju mitt inlägg igår om det knasiga sms jag fick.
Han fortsatte att skriva, trots att han inte fick svar.
När han dessutom ljög om sin ålder (som jag hade kollat upp) så tänkte jag att: "Nä du gubbe lilla, här har du inget att hämta!!!"
Efter att ha fått ytterligare ett sms idag, så blev han blockerad 😀
Jag har ingen aning om vem han är eller hur han har fått mitt nr (är ju inte svårt att hitta iofs eftersom jag inte döljer mitt efternamn).
Men han bor liksom i Uppsala så det känns lite märkligt 😏
Dessutom tycker jag att det är obehagligt med människor (män) som kontaktar mig out of the blue när jag inte har gett ut mitt nr.
Har varit med om en händelse för några år sedan när en okänd man började höra av sig och sen helt plötsligt stod utanför mitt hus och kollade när jag kom och gick 😱
Nu hoppas jag att detta är över så jag inte behöver oroa mig för att han ska dyka upp.

Idag har jag iaf varit ute på en lång promenad.
Har faktiskt inte promenerat sen i våras när jag tog ut min cykel.
Men eftersom vädret var så härligt idag så kände jag att jag ville vara ute länge och njuta av det fina vädret.


Det var riktigt varma vindar, eller knappt några vindar alls, och så himla härligt!!!

Gick utmed älven, mot Råbäcken och genom skogen hem igen.

Träffade på både fiskare och andra promenerare.
Pratade med nästan alla som jag mötte, sa åtminstone hej till alla 😊
Nöjt till fullo av min skogsvandring, men höll tummarna att det inte skulle dyka upp någon björn 😁




Även i morgon lovas det ett behagligt höstväder, då blir det nog en sväng i skogarna i grannkommunen 😊

I går började jag titta på en ny serie på Netflix, "Dimman" av Stephen King 😨
OMG!!!!! vad spännande
Jag är inte mkt för övernaturliga/onaturliga saker, men jag fastnade i denna.
Men jag tror inte att jag kommer att våga gå ut i dimman en tidig morgon för att fota igen 😰

Nåja, nu ska jag lägga mig och titta på de sista avsnitten, måste ju få veta hur det går 😀

Ha en fortsatt trevlig kväll!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar