Summa sidvisningar

tisdag 26 september 2017

Det kom ett samtal.....


Planen för morgonen var att springa intervaller, men benen klagade högt efter lördagens långa och snabba löpning.
Så jag sprang på i ett lugnt tempo ist, och det gick lika bra 😊


Efter dusch och lite mat så blev det en sväng till Storheden.
Och givetvis blev det en sväng på XXL.
Och givetvis så blev det ett par nya skor (och självklart lite annat oxå!!!) 😀



När jag kom hem så läste jag på Aftonbladet att det hade varit en olycka mellan ett tåg och en stridsvagn söderut.
Tänkte inte så mkt på det då jag inte vet vart sonen är just nu.
Men strax därefter så ringer min mobil, okänt nummer.
Svarar och hör en röst som säger (tyckte jag iaf) "Hej, det är Rickard".
Jaha, svarar jag och funderar på vad denna Rickard kan ha att säga.
"Jo, det har skett en olycka och vi har blivit ombedda att ringa hem och säga att vi är okey".
Då först hör jag att det är min son, Viktor, som ringer från någon annans (ett befäl) mobil!!!
Det var först då jag blev orolig 😏
Jag fick veta att de var där, men ej inblandade.
Tänkte på olyckan (med dödlig utgång) som var i Brännberg i vintras när de var där på övning, och nu denna olycka 😔
Tragisk att sånt här händer.

Till middag så fortsatte jag på temat "fyll på järnnivån", så det blev leverbiff idag, vilket minstingen (men även mina andra barn) älskar!!!


Vädret idag har varit överraskande bra!!
Efter middagen sken solen fortfarande så jag tog mig en cykeltur runt staden.




Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och titta lite på tv.
Biggest loser VIP är vad jag väntar på, men det är ju en hel tim tills det börjar så jag får helt enkelt ta fram skämskudden och kolla in Outsiders under tiden 😜

Ha en härlig kväll!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar